Moi TBT!

Tällainen viesti tuli Helsingin Bowlingliitolta liittyen satavuotisjuhliin. Tosin jo huomenna.

******************
HBL täyttää 100-vuotta ja tuota tasalukua juhlitaan Talissa 20.4. klo 18-20.

Juhliin voi osallistua maksamalla pelkän iltajuhlan 50,- euroa tai osallistumalla juhlalähtöön 100,- euroa.

Juhlalähdön maksuun sisältyy iltajuhla.

Illan ohjelmassa on normaalit tanssit ja puheet, ruokailua, vähän juomaa, parit ansiomerkkien jaot ja hivenen paikallista taikuutta.

Maksun pelkään iltajuhlaan voi suorittaa laskulla, MobilePaylla tai käteisellä viimeistään 31.3. Maksutiedot saat ilmoittautumisen yhteydessä.

Juhlaerään ilmoittautuminen netin kautta https://hbl100v.nettilomake.fi/form/16966 ja maksu kuten kisalähdöissä yleensäkin.
Kisaerä 6 srj AM + finaalit
palkintosumma 4000,- euroa
16 parasta palkitaan.

Kisaan ja juhliin osallistumista ei ole rajoitettu esim. 1/seura. Saa tulla vaikka kaikki.
Etenkin juhlalähdössä olisi kiva nähdä kaikki HBL:n seurat edustettuina.

-R-

Risto Spora
toiminnanjohtaja
Helsingin Bowlingliitto HBL
Helsingin Harraste- ja Firmakeilailu HFK
European Senior Bowlers Committee (ESBC) Finland

************************************

Terv. Sami

Moi TBT!

IFK järjestää omien kisojen yhteydessä joukkuekisan Sunnuntaina 3.3. klo. 11.00 johon voi osallistua neljän hengen joukkueella.

Ilmoittautumiset Paavo Auliolle To 22.2. mennessä. Alla kisainfo.

HUOM HUOM HUOM! Pelaajien ei tarvitse olla mitenkään TBT-läisiä eikä edes lisenssinhaltijoita. Ilmoittautumiset suoraan Paavolle, tähän viestiin vastaaminen EI ole ilmoittautuminen tai varaus.

********************************************************************************************
Paavo Aulio, IFK Bowling:

Järjestämme IFK Gamesien yhteydessä joukkuekisan su 3.3.klo 11.00 alkaen.Joukkueessa neljä henkilöä.

Normaali kahdeksan sarjan kilpailu kisasäännöin ja tasoituksin.

Kymmenelle parhaalle joukkueelle palkinnot. Jokainen joukkueessa saa pääsylipun HIFK-HPK jääkiekko-otteluun ke 6.3 Helsingin Jäähallissa.

Parhaalle joukkueelle vielä pullot HIFK:n kuohuvaa

Mukaan mahtuu 18 joukkuetta.

Ilmoittautumiset Paavo Auliolle ( paavo(piste)aulio(miuku)gmail(piste)com ) torstaihin 22.2 mennessä. Aluksi voi varata vaikka vaan paikan joukkueelle ja nimet sitten myöhemmin.

************************************************************************

Vesa

Moi, joukkue kasattu ja ilmoitettu.💪🎳

Moi,

Ennakkotiedoista poiketen tänään ON TBT:n treenit klo. 19:00. BBO erä loppuu 17:40 joten pääsette treenaamaan aidolla (pelatulla) BBO hoidolla.

Pahoittelut sekaannuksesta!

Br. Sami

Tuuli

@perttu ootko tulossa Olarista? Pääsiskö kyydillä jos oot? :) Bussit ei kulje ja mulla ei oo autoa tänään. Laitakko mulle viestiä 0504014610 jos näät tän viestin ajoissa? :)

Perttu

Onko tänään vuoro normaalisti, vaikkei täällä olekaan siitä tapahtumaa?

Sami

Joo, on. Harkkoja voi merkitä 3kk eteenpäin ja lista oli loppunut. Mut saa parhaiten kiinni Nimenhuudosta kun laittaa viestin myös sähköpostilla. En käy täällä joka päivä.